Másodvirágzás

 Évek óta tartó vívódás saját magammal ez a rendelés-kérdés. Egy részről örülhetnék annak, ha látom hogy hetekre-hónapokra be van táblázata a naptárom. Viszont képzeljétek, nagyon sokáig ez engem borzasztóan nyomasztott. Az elvárások, a teljesítés kötelezősége… Persze az is igaz, hogy abban az időben a varrás, az alkotás terápia volt nekem. Így is hívtam: terápiás varrás. Húztam ki magam abból a gödörből, amibe ha nem én kerülök, azt gondolom róla, hogy nem lehet kijönni. Feldolgozni a feldolgozhatatlant, írta valaki nemrég. Szóval ebben nekem nagyon sokat segített a varrás. És az, hogy el mertem engedni az elvárásokat. Mertem azt mondani, hogy nem készítek rendelésre…. A vállalkozásom mondjuk nem lett az év kiemelkedője az elmúlt pár évben, de nem ez volt a szempont. Most aztán, amikor feléledek végre Csipkerózsika álmomból, kidugom a fejem Elefántcsonttorony rejtekemből, merre fordul a világ? Merre fordul velem és merre a talpam alatt? Meglátjuk, mit hoz a jövő és mit alakítanak az “alakítók”…

Mindenesetre elkezdtem feltölteni a Virágnak világa fb oldalra a rendelhető táska fazonokat, amik mostanra lettek szép számmal és bőven vannak kísérletezés alatti fazonok is, amik kidolgozása csak idő kérdése. A legjobb móka tervezni, kísérletezni, szabásmintát szerkeszteni, aztán próbálgatni az elkészült darabot, hol igényel alakítást. A 24 óra mindig kevés, de tanulom beosztani. 

Csuda hátizsák

Hanga 2-1-ben hátizsák

Zengő válltáska

Gömbi hátizsák

Hilda válltáska




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Cérnarajzos táskák

Februárban karácsony