2022-2023

 Minden évben megígérem magamnak, hogy többet fogok ide írni. Aztán elsodor az élet… 

Idén nem csak ígéret van, hanem szándék is. Fb, Insta, Pinterest, ki tudja hány felület van már, ahol mutogathatjuk magunkat, jobb esetben a munkánkat, gondolatainkat, számunkra fontos dolgokat. A blognak megvan az a nagyon nagy előnye, hogy csak az olvassa, akit tényleg érdekel. Ide kell jönni érte. Persze ez nem mindenkinek előny, de én mindenképp így tekintek rá. Sokszor írnám le a gondolataimat egy-egy alkotással kapcsolatban. De tenném inkább csak azoknak, akik szívesen olvassák, nem pedig az egész Fb népének…

Szóval ez a motivációm 2023-ra, hogy írjak ide sokat. Elkezdek egy kreatív írás kurzust is holnap. Ha már írok, legyen valamilyen… 😍

2022 igen hullámzó év volt. A fodrozódás még most is tart és én figyelem magam benne. Nem az a fontos, hogy miért kerültem bele és hogy kerülök ki belőle, hanem az, hogyan vagyok benne. Itt és most. 

Most pedig már 2023 van, épp blogot írok, tele vagyok ötletekkel és tervekkel, és az első kihíváson is túl vagyok. 🙃 Január elsejére beterveztem egy 5 kilométeres futást, amit ügyesen véghez is vittem. Igaz, hogy belesétáltam párszor, de a táv megvolt. Folyton újrakezdő futó vagyok, mindig elfogy a lendületem. De most van egy cél: az 5 kilométert egyhuzamban szeretném tudni lefutni. Tudom, nem nagy táv, de kezdő inspirációnak tökéletes. És ha örök életemre így maradok (vagy legalábbis még jó sokáig) hogy tudok 5 kilométert futni, elégedett leszek magammal. 😊 



Háttérben a csodálatos és végtelenül inspiráló Balaton.💗 Ilyen helyen azért öröm futni! 






Ott meg egy ember a vízben! 😱🥶 Igaz, hogy 16 fokot mutatott a hőmérő ma…





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Cérnarajzos táskák

Februárban karácsony