Az első Tündérkabátok

 Szeretnék megemlékezni az első Tündérkabátról, amit 10 éve varrtam. És ami még nagyon nagyon kezdetleges volt a mostaniakhoz képest. Technikailag is és mindenhogyan is. Egy nap alatt összedobtam, mert meg kellett jelennem egy randevúval felérő kiránduláson. Hát, az ösztönzés megvolt… 😊 Mostanában legalább három napig varrok egyet és nem a tempót miatt. 


Rongyosra hordtam és kellett egy csinosabb is, így készült el a második prototípus, amit miután én és a húgom is hordtunk, még tovább adományoztam. 
“Ő” akkora szerelem volt nekem! Hogy lehet, varrok egy hasonlót tavaszra… 😊 


Van az a pont, amikor egy nagyon kedves kabát is hordhatatlanná válik, akkor még egy kicsit vállfán tartjuk a szekrényben, vagy a fogason, mert kötnek a szép emlékek és mondjuk, hogy dekorációnak még jó. Vagy a húgom például újra és újra visszahozza a sajátját foltokért, ahol kikopott. 😁 Úgysem látszik a sokféle anyag között… 




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Cérnarajzos táskák

Februárban karácsony