"Kisherceg"

Kisherceget festettem ma, hogy egy elég régi rendelésnek járjak a végére.
(mert még vannak kérések azelőttről, hogy elhatároztam, nem varrok rendelésre 
és szeretném hamarosan mindet megcsinálni, 
hogy nyugodt lelkiismerettel lógassam majd a lábamat a varrógép előtt... )
Sokan kértetek már Kis herceget, de én nem szívesen varrtam azt az eredeti mintát, 
amit ha jól tudom Saint-Exupéry rajzolt a könyvhöz. 
Azt remélem, hogy ez a Kisherceg az "enyém" eléggé:




És miközben varrtam, eszembe jutott egy részlet a könyvből:
 "Belém hasított a jóvátehetetlenség fagyasztó érzése.... Tűrhetetlennek éreztem már a puszta gondolatát is, hogy nem hallom többet a nevetését. Hiszen olyan volt számomra, mint forrás a sivatagban."

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Cérnarajzos táskák

Februárban karácsony