És egy újdonság is mára


Ezt a fazont nagyon szeretem! Sokat kísérleteztem, ez az előző bejegyzésben is látható, nem mind táska egyforma. De a végére jó lett, hordok is egyet, szeretem. Egy erős mentatex anyagot használok bélésnek, ami még merevít kicsit a táskákon. Ja, és a fonott fület műbőrből, egyenesen imádom. Készíteni is nagyon egyszerű, és olyan jól mutat. Szerintem....
A házikók, a kacskaringók már elmaradhatatlanok... :o) Sajnos a színek nem tökéletesek a fotón, nagyon sütött a nap. 

Megjegyzések

  1. Ez nagyon-nagyon tetszik a kistárcával és a dobozkával egyetemben!
    A Meska-boltod hogyan érhető el?

    Örülök, hogy újra itt vagy!
    Szeretettel: Kriszta

    VálaszTörlés
  2. Szia Kriszta!
    A Meskán lovizervirag néven vagyok elérhető.
    De most épp csak ezek a táskák vannak, amik most itt is láthatók. De nagyon igyekszem.
    És köszönöm szépen, mindenféle dolgok után jöttem vissza.....

    VálaszTörlés
  3. Virág, én is sokszor gondoltam ám Rád......és most nagyon örülök....! :)))

    VálaszTörlés
  4. Ilda, drága! Tudom hogy nem lett kész a ruhád, nem felejtettem el! Sőt, határozottan nyomaszt ez a hiányosság! De már nem is mertem rákérdezni, hogy esedékes-e még. Talán jövő nyárra? Vagyis tavaszra? Addig elkészül.... :o(

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Cérnarajzos táskák

Februárban karácsony