2009. november 27., péntek

Hímezek-hámozok


Ugyanis nagyon nem szeretek kézzel varrni. Finoman fogalmazva. Se keresztszem, se gobelin, semmi ami aprólékos. Tudjam az anyagot bedobni a gép alá, aztán gyorsan-gyorsan lássam a végeredményt. Türelmes vagyok a végletekig, de mégis az alkotásaimnak mihamarabb szeretem látni a végét. És mégis, mikor megláttam ezt a képet egy német újságban, nem tudtam ellenállni. Már két estém (!) ráment  a hímzésre és még hol a vége! De olyan szép, hogy csak akkor tudtam letenni, amikor már alig láttam. Lassan megy, mert nem szoktam ilyet csinálni, de azt hiszem rászokok. Csak kellene találnom még ilyen szép mintákat.

1 megjegyzés:

  1. Virág,
    szerintem nagyon szép.
    Hidd el nem az a lényeg, hogy milyen. Hanem, hogy TE csináltad.

    Lehetne egy kérésem?
    Rákattantam én is ezekre, de nem nagyon találkok ilyeneket. Mivel a nyelvtudásom eléggé gyér így ilyesmi újságokat sem veszek.
    Megtennéd nekem, hogy befényképezed vagy beszkenneled őket?
    A cserében vagy a 'díjban" megegyezünk.

    Tessék csak folytatni!

    VálaszTörlés