Új logó

Ezt a kis logót egyszer évekkel ezelőtt találtam egy ingyenes betűtípus letöltő oldalon. 
Már akkor nagyon megtetszett, de sajnos tönkrement az akkori számítógépem, eltűnt róla minden, ez is. 
Persze a nevére nem emlékeztem.
És most megint megtaláltam. 
Ó, nagyon örülök, mert mesés, virágos, kacskaringós is, olyan mint egy régi címer.
Mit szóltok hozzá? 


Megjegyzések

  1. Tetszik, olyan zervires: benne a nőség minden titka, ölelő karok, termékeny méh s mindez a világ közepén.
    Két lábbal a földön, égbe tekintve.
    Ütős! De csak simogatósan persze...

    VálaszTörlés
  2. Nagyon mutatós, de én a helyedben lehet, hogy hozzátennék még valamit, hogy egyedi is legyen. Akár csak egy kicsi kacskaringót valahova... :)

    VálaszTörlés
  3. Bea mindent elmondott, nekem is bejön. :-)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Cérnarajzos táskák

Februárban karácsony