Kedves kreatív blogos lányok!

Szomorúan hallom és nézem napok óta a híreket azokról az emberekről, akiknek a házát, az életét vitte el a víz országszerte. Könnyen vagyok én, a hegytetőn, nekünk csak egy cserepet vitt le a háztetőről a szél.
Szeretnék néhány takarót varrni nekik, akiknek szükségük van rá. Persze nem tudom én eldönteni, ki az aki nagyon rászorul, de szerintem megtalálom a módját.
Várom azoknak a jelentkezését, akik segítenének, és ha elegen leszünk, kitalálom a továbbiakat.
Tudom, néhány takaró nem sokat segít, de legalább éreznék, hogy gondolunk rájuk. Pénzem nincs, amit adhatnék, de vannak anyagaim, vatelinem, és neked?
Ha részt vennél ebben a munkában, amit közös játéknak is felfoghatunk, hagyj itt egy megjegyzést és tedd ki a felhívást a blogodban.
Köszönöm!

Megjegyzések

  1. Atakarót magát adnád? Esetleg eladni és bevételt eljuttatni valahogy hozzájuk?

    VálaszTörlés
  2. Takarókat szeretnék adni, többet, amennyit meg tudok varrni. Vagy meg tudunk varrni. Biztos az is jó megoldás lenne, hogy ha eladnánk, ha jó helyeken tudnánk meghirdetni, biztos lennének erre támogatók is, de ahhoz én nem értek. Ezért gondoltam, hogy varrnánk és elvinnénk, esetleg elküldeném az összegyűlt takarókat egy önkormányzathoz. Hogy melyikhez, azt eldönthetnénk, ha már tudjuk, kik vesznek részt. Remélem, hogy lesznek néhányan. Arra gondoltam éjszaka, hogy ha 20x20-as blokkokat kapnék, hátlap nélkül, azokat én összevarrnám, varrnék hátulját, akár vatelint is bele, mert az van bőven.

    VálaszTörlés
  3. Az Ida ötletét is jónak találom, mármint eladni és a bevétellel segíteni, de maga a takaró(k) mindenképpen személyesebb segítség. Ezt valóban nem tudhatjuk, kinek melyikre lenne inkább szüksége, lehet, hogy időközben még ez kialakul. Én mindenképpen csatlakoznék, a 20X20-as blokkok ötletének nagyon örülök, mert nekem vatelinem nemigazán van, de blokk ügyben tudnék én is segíteni. Köszönjük a kezdeményezést Virág!

    VálaszTörlés
  4. Abban a szerencsés helyzetben nem vagyok, hogy egész takaróval segítsek, de ha néhány blokkal segíteni tudok, akkor fogok is...Sok kicsi sokra megy...
    Több gyermekkórháznak szoktam adományozni, de 500 forintnál többet sose tudtam adni a három gyermekem mellett...főleg, hogy egyedül nevelem őket. Mégis úgy éreztem mindig, hogy rajtam is múlt valami...Remélem ezzel is.:)

    VálaszTörlés
  5. Szia Virág!
    A Katasztrófa Védelem is önkéntes felajánlásokat vár. Nézd meg ezt az oldalt, lehet, hogy ez lesz a megoldás, hogyan juthatnak el az érintettekhez a takarók. Orsi
    http://www.katasztrofavedelem.hu/hirek_kiemelt.php?hirid=5762

    VálaszTörlés
  6. 20x20-as blokkot én is tudok egy párat készíteni. Lehet külön gyerekeknek való és felnőtteknek való? Van megkötés, hogy milyen blokk legyen? Vagyis lehet, hogy sima 20x20-as anyagot is küldök mellé?

    VálaszTörlés
  7. Küldd el a címed a foldvary64@citromail.hu-ra. Nem biztos, hogy blokkot küldök, lehet, hogy pár darab kész gyerekpárnát.
    Puszi Gina

    VálaszTörlés
  8. Kedves Virág!
    Csak most volt egy szusszantásnyi időm kivágni a 20x20-as blokkokat. A blogomon meg tudod nézni milyenek, hogy addig is tudj velük tervezni. Ha esetleg már késő lenne, szólj légyszíves, mert akkor nem postázom hétfőn, hanem majd valamire elhasználom ezeket...Ne haragudj, de korábban tényleg nem ment...:(

    VálaszTörlés
  9. Mondjátok, ez a projekt már véget ért? Mert szívesen csatlakoznánk, ha még érvényben van.
    Üdv.: Kriszti és Zsuzsi

    VálaszTörlés
  10. Sziasztok, Kriszti és Zsuzsi!
    Sajnos nem tudok tovább várni, mert holnap vagy holnap után indul az autó, ami elviszi a csomagokat. A takarók már össze vannak állítva. De ha esetleg lesznek még jelentkezők, és összeáll még néhány takaró, akkor írok nektek mindenképp.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Cérnarajzos táskák

Februárban karácsony