Gyöngyöt fűztem


Hát, nem lett tökéletes, de az jó, hogy én is látom a hibáit. Ez okot ad a feltételezésre, hogy lesz ez jobb is. Egy cipősdoboznyi gyöngyöm van, úgyhogy már nagyon vágytam rá hogy valami szépet fűzzek. Most jut eszembe, hogy egy éve, amikor elkezdtem Meskázni, akkor a boltomban semmi varrott nem volt. Csak gyöngyös-drótos ékszerek. Sok sikere nem volt, de kreatív meditációnak tökéletes volt.
És mind az enyém lett!!!

Megjegyzések

  1. Szia:)
    szép napot kívánok neked!!

    VálaszTörlés
  2. Óóóó, én ilyet sem tudok csinálni ! :-)))
    Ügyi vagy és gondolom pihenésnek is jó, nem ?!

    VálaszTörlés
  3. Persze, jó pihenésnek, csak az a baj, hogy amíg pihenésképpen gyöngyöt fűzök, addig nem pihenek. Érted, ugye?! hajnali kettőkor feküdtem le, hatkor kelünk. Szóval jót pihentem. :o) De legalább ennek már van látszata, mert napokig nem sikerült értelmes dolgot fűznöm. Csak elment az idő, és még bontanom is kell egy csomót.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Cérnarajzos táskák

Februárban karácsony