Általános szerződési feltételek
Általános Szerződési Feltételek
A jelen általános szerződési feltételek a www.facebook.com/viragnakvilaga
oldalon (továbbiakban Oldal) Lovizer Virág e.v. (továbbiakban Üzemeltető) által
való termékértékesítésre vonatkoznak, Lovizer Virág és a vásárlók közötti
jogviszony részleteit határozzák meg. Az Oldalon keresztül a jelen ÁSZF-ben
meghatározott feltételek mellett lehet vásárolni.
A jelen ÁSZF alapján megkötött szerződések nem
kerülnek iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerülnek megkötésre,
későbbiekben nem kereshetőek vissza és nem hozzáférhetőek, magatartási kódex
hatálya alá nem tartoznak. A szerződés nyelve magyar. A szolgáltatás csak
Magyarországon érhető el.
Üzemeltetői adatok:
·
Üzemeltető: Lovizer Virág e.v (kisadózó)
·
Cím: 8640, Fonyód, Badacsony utca 24/a
·
Adószám: 76860892-1-34
·
Szerződés nyelve: magyar
·
Elérhetőség: aviragnakvilaga@gmail.com
·
Telefon: +36-30-5198056
Vonatkozó jogszabályok
A Szerződésre különösen az alábbi jogszabályok
vonatkoznak:
· 1997. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről;
· 2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások,
valamint az információs
társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről;
· 2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről (PTK);
· 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre
vonatkozó kötelező jótállásról;
· 45/2014 (II.26) kormányrendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti
szerződések részletes szabályairól;
· 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés
keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények
intézésének eljárási szabályairól
Az Üzemeltető által
nyújtott szolgáltatások:
Értékesítés a weboldalról
Megvásárolható
termékek, szolgáltatások köre
Üzemeltető egyedi tervezésű ruhadarabokat, táskákat,
egyéb kiegészítőket készít. A Virágnak világa-Lovizer Virág nevű
Facebook-oldalon (továbbiakban: Oldal) nem csak a mindenkori készletnek
megfelelő termékek vannak feltüntetve.
Fontos megjegyezni, hogy az itt értékesített termékek
egyedi, kézzel gyártott termékek. Ezek alapján, amennyiben egyfajta termékből
több is készül, úgy nincs garantálva, hogy azok teljes mértékben azonosak
egymással, kicsi, nem feltűnő eltérés lehet két, azonos tervek alapján
készített termék között. Emiatt az Oldalon szereplő fotón látható termék
kismértékben, nem lényeges módon eltérhet a megrendelés teljesítése során a
részedre megküldésre kerülő terméktől. Kérjük, hogy a megrendelést ennek
figyelembevételével küldd meg! A kismértékű eltérések nem jelentik a
megrendelés nem szerződésszerű teljesítését, emiatt szavatossági igényt, vagy a
szerződésszegés jogkövetkezményeit érvényesíteni nem lehet.
A megrendelés az Oldalon keresztül, személyes
üzenetben, vagy űrlap segítségével történik, ez úton beszéljük meg a
részleteket a megrendelt termékkel kapcsolatban, és az adatokat is ezen
keresztül vesszük fel.
Amennyiben Vásárló rossz szállítási címet ad meg a
megrendeléskor és így a kézbesítés lehetetlen, úgy a teljesítés elmaradásáért
az Üzemeltető nem tartozik felelősséggel. Ebben az esetben az Üzemeltető a
teljesítés meghiúsulásáról való értesülést követő 5 munkanapon belül üzenetben
értesíti az érintett Vásárlót erről a tényről és felszólítja, hogy adja meg a
helyes szállítási címet. Amennyiben a Vásárló megadja a helyes címet és kéri az
ismételt kézbesítést, úgy erre a következő feltételek teljesülése esetén van
lehetőség: Vásárló a másodszori kézbesítés díját állja.
Amennyiben a felszólításra Vásárló 5 munkanapon belül
nem reagál, vagy nem kéri az ismételt kézbesítést, vagy nem fizeti meg a fenti
határidőben a szükséges összeget, úgy a szállítási költségek levonása után
haladéktalanul, de legkésőbb a csomag visszaérkezését követő 30 napon belül
visszaküldjük a már megfizetett vételárat Vásárló részére. Ez esetben az
Üzemeltető nem tartozik további teljesítési kötelezettséggel a Vásárló felé.
A megrendelés elektronikus úton
lehetséges, interneten keresztül a www.facebook.com/viragnakvilaga (Virágnak világa-Lovizer
Virág) Facebook-oldalon Messengerben, illetve emailben az aviragnakvilaga@gmail.com
címen.
A jelen ÁSZF alapján megkötött szerződések nyelve a
magyar.
A megrendeléseket a teljesítést, azaz a megrendelt
termékek szállítási adatait tartalmazó bizonylatot a feladástól számított 30
napig tároljuk az esetleges panaszok intézése végett. A 30 nap elteltével a
megrendeléseket és a bennük rögzített személyes adatokat töröljük a
nyilvántartásunkból. Erre nézve lásd még az Adatvédelmi szabályzatban
foglaltakat.
Termékek ára, a
vásárlás költségei
Az árak forintban értendők. A Szolgáltató az általános
forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII. törvény (a továbbiakban: Áfa tv.) 188.
§-ának (1)-(2) bekezdései szerint alanyi adómentes, így az árak ÁFÁ-t nem
tartalmaznak.
Az árak tájékoztató jellegűek, az árváltozás jogát fenntartjuk.
A termékek árán kívül szállítási díjat kell még Vásárlónak
fizetnie. A szállítási díj magában foglalja a csomagolási és a szállítási
költséget. Üzemeltető a szállítónak való átadás határidejéért vállal
felelősséget. A csomagszállítónak való átadás határideje, a rendelés értékének
kiegyenlítését követő 8 munkanapon belül történik meg. A csomagszállítónak való
átadást követően a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag -Logisztikai
Kft., vagy a Magyar Posta Zrt., vagy a DPD Hungária Kft., vagy a FoxPost Zrt.
saját üzletszabályzata szerinti határidőn belül szállítja ki a küldeményt,
ezért az Üzemeltető felelősséget nem vállal.
A megrendelt termékek árát bankon keresztüli utalással
vagy személyes átvétel esetén kézpénzben lehet kiegyenlíteni.
A megrendelt termékek árát és a szállítási költséget
is tartalmazó számlát Üzemeltető email-ben küldi meg, külön kérésre a
termékkel együtt kinyomtatva küldi meg a Vásárló részére.
Lehetőség van személyes átvételre is előzetes
egyeztetés után Fonyódon.
Tulajdonjog
fenntartása
A vételár teljes kifizetéséig az áru az Üzemeltető
tulajdonában marad. Ha a termék a vételár teljes kifizetését megelőzően mégis –
bármely okból – Vásárló birtokába kerül,
felelősséggel tartozik az Üzemeltető irányába mindazon károk tekintetében is,
amelyek megtérítésére senkit nem lehet kötelezni.
Fizetés, esedékesség,
késedelmes fizetés
Az áru kifizetése banki előreutalással/befizetéssel
történhet. Az Üzemeltető fenntartja magának a jogot, hogy egyes esetekben
bizonyos fizetési módokat kizárjon, ill. előre utalást kérjen.
Előre utalás esetén Vásárló az esedékes összeget a következő
számlaszámra utalhatja:
Lovizer Virág
Cím: 8640, Fonyód, Badacsony utca 24/a
Adószám: 76860892-1-34
Számlaszám: OTP Bank Zrt. 11773360-00644026-00000000
Kérjük, adja meg nevét a közlemény rovatban!
Elállás joga
A jelen ÁSZF alapján az Oldalon keresztül megrendelt
termékek megvásárlásától Vásárló nyolc munkanapon belül indokolás nélkül
elállhat. A nyolc munkanapos határidő a megrendelt termékek kézhezvételének
napján kezdődik. Vásárlónak kell tudnia igazolni a kézhezvétel napját, és ezen
igazolást az elállási nyilatkozatához csatolnia kell. Ebből a célból kérjük,
vegye figyelembe a szállítási feltételeknél írtakat.
Vásárló írásban, email-ben elküldött nyilatkozattal
gyakorolhatja elállási jogát. Az elállási nyilatkozatot a jelen ÁSZF
“Céginformációk” fejezetében rögzített email címre kell megküldeni a fenti
határidőn belül. Az elállási nyilatkozatban meg kell adni a megrendelésben
szereplő minden adatot, a megrendelés kódszámát, illetve a megrendelésnek és a
termék kézhezvételének az időpontját. Ezek hiányában, vagy ha egyéb okból
Üzemeltető nem tudja beazonosítani, hogy az elállási nyilatkozat mely megrendelésre/vevőre/termékre
vonatkozik és határidőben benyújtásra került-e, úgy az elállási nyilatkozatot
nem tudja elfogadni.
Elállás esetén Vásárló köteles, a termékek
biztonságát, sérülésmentességét megfelelően biztosító csomagolásban (legalább
olyan csomagolásban, amelyben az ő részére kézbesítve lett), ajánlott
küldeményként visszaküldeni Üzemeltető részére a kérdéses termékeket. A
visszaküldés költségeit Vásárló viseli. Elállás esetén a vevő a termékkel
együtt a vonatkozó számlát is köteles Üzemeltető részére visszaküldeni, vagy
elektronikus számla esetén az elállási nyilatkozathoz csatolni.
Az elektronikusan megküldött elállási nyilatkozat
kézhezvételét követő legfeljebb 30 napon belül Üzemeltető a Vásárló által a
részére kifizetett összeget visszatéríti Vásárlónak, feltéve, hogy ezen
határidőn belül a visszaküldött termékeket sértetlen állapotban megkapta.
Üzemeltető jogosult levonni a visszatérítendő összegből a visszaküldött
termékek nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának értékét, amit maga
határoz meg. Üzemeltető a szállítási költséget nem téríti vissza, illetve a
visszatérítendő összeg után kamatot nem fizet.
A Vásárló nem
gyakorolhatja az elállási jogot egyedi termékek megrendelése esetén (lásd
alább).
Egyedi termékek
megrendelése
Lehetőség van arra, hogy e-mailben megküldött, esetleg
telefonon egyeztetett szempontok (színek, méret) alapján Üzemeltető egyedi kérésre
készítsen terméket Vásárló részére. Ennek költsége minden esetben megbeszélés
kérdése.
Szavatosság – Garancia
Amennyiben a honlapon megvásárolt termék már a
vásárláskor hibás volt, és ez a hiba a vásárlást követően derül ki, úgy
Üzemeltető köteles a Vásárló szavatossági igényét teljesíteni.
Üzemeltető csak akkor köteles a szavatossági igényt
teljesíteni, ha a termék már a vásárláskor is hibás volt, és ha a Vásárló
igazolja, hogy a terméket az Oldalon keresztül vásárolta (számla vagy a számla
másolatának bemutatásával). Ha a hiba a termék vásárlását követő 6 hónapon
belül jelentkezik, akkor vélelmezni kell, hogy a hiba már a vásárláskor is
fennállt, kivéve, ha Üzemeltető az ellenkezőjét bizonyítani tudja. Amennyiben a
hiba a vásárlást követő 6 hónapon túl jelentkezik, úgy Vásárló köteles bizonyítani,
hogy a hiba már a vásárláskor is fennállt. Az Üzemeltető csak ebben az esetben
köteles a szavatossági igényt teljesíteni. A szavatossági igényre és annak
teljesítésére egyebekben a Polgári törvénykönyvnek a hibás teljesítésre
vonatkozó rendelkezései az irányadók. (Ennek összefoglalóját megtalálják a
Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapján –
http://www.nfh.hu/magyar/hasznos/szavatossag)
Panaszügyintézés
helye, módja
Panaszait írásban az alábbi címekre küldött
levélben/emailben, szóban pedig az alábbi telefonszámon teheti meg:
levélben:8640, Fonyód,
Badacsony utca 24/a
e-mailben: aviragnakvilaga@gmail.com
telefonon: +36-30-5198056 – munkanapon 8-16 óra
között.
Megjegyzések
Megjegyzés küldése