JÁTÉK

Azt ígértem, hogy odaadóbban fogok bánni a blogommal......
ezért most ezt a játékot itt is meghirdetem. Hátha van, aki itt szívesebben csatlakozik, mint a fb-on. 

Ezért a babáért lehet játszani, és semmi mást nem kell tenni, mint hogy nevet adni neki.
A játék február 22. 19.00 óráig tart, várok mindenkit sok szeretettel! 


Megjegyzések

  1. Hú, ez a baba valami egészen káprázatosan szép! Egy modern Freya, a szerelem viking istennője.

    VálaszTörlés
  2. Linett mert olyan lilili.... Könyed bájos :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem a tesóm jut róla eszembe, mintha ő lett volna a modell. Ezért Anikó :)

    VálaszTörlés
  4. Birdie (az alkata miatt, nekem olyan madárka) :)

    VálaszTörlés
  5. Nekem is a "Zsizell" ugrott be :D Szóval Giselle, így franciásan :)

    VálaszTörlés
  6. Rackaváry Boholyka! Csak az lehet! :D

    VálaszTörlés
  7. Tudom, hogy már kifutottam az időből, de nekem egyértelműen Lola! És győnyőrűek a részletei, fantasztikus lett, gratulálok!

    VálaszTörlés
  8. Kedveskék, a nyertesnek Nagy Vivient választottam, aki ezt írta: "Szellőháti Z. Aranka (A suliban csak Arinak becézik, de a közelebbi barátok "Zé"-nek hívják a Zengőből.)"
    Köszönöm mindenkinek a részvételt, extra sokan voltatok!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Cérnarajzos táskák

Februárban karácsony