Divat?bemutató


Mit is jelent a divat szó?

A Wikipédia szerint a következőket:

"A divat egy adott kultúra vagy kor irányzata, amely leggyakrabban az öltözködést, protokolláris szokásokat és a társas érintkezés szabályait befolyásolja.

Általánosabban divatként hivatkozhatunk az alábbi fogalmakra:

-Az élet külső formáit, a társas érintkezést, a viselet, az öltözködés módját irányító és konkrét változó szokások összessége, rendszere;
-Felkapott szokás;
-Valakinek vagy valaminek időhöz kötött közkedveltsége"


Eddig nem gondolkodtam ezen, később sem fogok, csak most a bemutató kapcsán, és csak kicsit. :)
Mert szerintem az én ruháim nem divatosak, legalábbis nem erre törekszem. 
Inkább különlegesnek mondanám őket.
Nem is tudok olyan miliőt elképzelni köréjük, mint egy hagyományos divatbemutatón, sőt, eddig nem is tudtam őket elképzelni kifutón. Sminkelt modellek, magassarkú cipők, fények, zene..... ez nem az én világom.
Az, hogy felkapott szokás, jól hangzik, és az, hogy időhöz kötött közkedveltség még jobban, de mondjuk hogy időhöz nem kötött közkedveltség, ha lehetne.......

Várok mindenkit szeretettel, és meglátjuk, mi sül ki belőle! :)



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Cérnarajzos táskák

Februárban karácsony