A minőség ellenőrző osztály (a család férfi tagja) azt mondta: kis bóvlik..... Na nem azért, mert nem tetszenek neki, csak a kabátok ezekhez képeset "monumentálisak". Ezek pedig édesek, szerintem. :)

Megjegyzések

  1. Ó te jó ég! Tegnap tettem be a blogod a readerbe, és már ma megszerelmesedtem:) ezek csudaszépek!! :)

    VálaszTörlés
  2. Kedves Virág! Én csak ma találtam rád véletlenül a Facebookon. Gyönyörűek a munkáid!
    A képen látható szettet szívesen szeretném közelebbről is. Gazdára talált már?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Krisztina! Ez a szett rendelésre készült, de szívesen csinálok ilyet vagy hasonlót. Ha szeretnéd, írj nekem: zervir@gmail.com
      Köszönöm!

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Cérnarajzos táskák

Februárban karácsony