Na végre!



Megérkezett postán a stoppoló talpam. Már egy hete kaptam egyet, de nem volt jó a gépemhez. Most rendeltem egy újat, és egyből ki is próbáltam. Nagyon-nagyon vártam, mert olyan szép mintákat lehet látni mindenhol és már kíváncsi voltam, én mire vagyok képes. Hát, nem mondom hogy elsőre tökéletes lett, de sokat fogok gyakorolni, mert nagyon tetszik. Igazi jó móka!

Megjegyzések

  1. No képzelem ! Ha ilyen elsőre, akkor milyen lesz, ha már gyakorlott leszel ? Ez fotón tökéletesnek tűnik :))

    VálaszTörlés
  2. Úgy látom, te is azon szerencsések közé tartozol, akiknek gyárilag beültették a gépi tűzés tehetségét. :D

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm lányok, kedvesek vagytok.
    Kriszti, tőled igazán örülök a dicséretnek, mert nagyon szépeket varrsz!
    Már a kettő után úgy érzem, az lenne a legjobb, ha én csak tűznék, valaki más meg készre varrná...
    Azért nem tökéletes, mert időnként nagyon aprók az öltések, meg kacskaringós, mintha remegne a kezem. De nagyon élvezem!!!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Cérnarajzos táskák

Februárban karácsony