Hímezek-hámozok


Ugyanis nagyon nem szeretek kézzel varrni. Finoman fogalmazva. Se keresztszem, se gobelin, semmi ami aprólékos. Tudjam az anyagot bedobni a gép alá, aztán gyorsan-gyorsan lássam a végeredményt. Türelmes vagyok a végletekig, de mégis az alkotásaimnak mihamarabb szeretem látni a végét. És mégis, mikor megláttam ezt a képet egy német újságban, nem tudtam ellenállni. Már két estém (!) ráment  a hímzésre és még hol a vége! De olyan szép, hogy csak akkor tudtam letenni, amikor már alig láttam. Lassan megy, mert nem szoktam ilyet csinálni, de azt hiszem rászokok. Csak kellene találnom még ilyen szép mintákat.

Megjegyzések

  1. Virág,
    szerintem nagyon szép.
    Hidd el nem az a lényeg, hogy milyen. Hanem, hogy TE csináltad.

    Lehetne egy kérésem?
    Rákattantam én is ezekre, de nem nagyon találkok ilyeneket. Mivel a nyelvtudásom eléggé gyér így ilyesmi újságokat sem veszek.
    Megtennéd nekem, hogy befényképezed vagy beszkenneled őket?
    A cserében vagy a 'díjban" megegyezünk.

    Tessék csak folytatni!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Cérnarajzos táskák

Februárban karácsony