2014. január 7., kedd

Kedves Blogom!

Olyan sokat segítettél évekkel ezelőtt, a nehéz időkben, amikor úgy éreztem, 
hogy nincs más támaszom, és én  mégis elhanyagoltalak. 
Sok blogos társammal együtt a Facebook-ra  koncentráltam az utóbbi időben.
Sok változás lesz ebben az évben, remélem, ez a varrásban nem fog túl nagy fennakadást okozni. 
Itt a blogon mindenképpen változások lesznek, igyekszem mindent megmutatni, ami készül nálam. 
Mert a kis manók, tündérek itt vannak,  hozzák a jobbnál jobb ötleteket, 
bizsergetik az ujjaimat, vezetik a kezeimet.
Ebben az évben, talán már kora tavasszal egy kis lakás átalakítást is tervezünk, 
helyet kell teremtenünk a várva várt kis jövevénynek. 
Szeretném ennek a részleteit is megosztani veletek.
Így idén lakberendezős tartalmakkal is szolgálok majd.
(Végre hasznát veszem a tanulmányaimnak....)
Kedves Olvasók, nektek köszönöm, ha velem tartotok! 
Lássuk hát, hogy mire jutunk együtt!
:)

4 megjegyzés:

  1. Hűha, szívből gratulálok! :-)

    VálaszTörlés
  2. Ó, Virág! De jóóó...! :)
    Én mindenhol (itt is és a facebookon is) követem a munkáidat, amiben megcsillantod mindig a benned rejlő varázslatos világot...!
    És a lakberendezős ötletek jöhetnek bőséggel (mondom én építészként), mert ha a Jóisten is úgy akarja, akkor idén esetleg nagyobba költöznénk az iciri-piciri lakás helyett... :)

    VálaszTörlés
  3. Kedves Virág! Nagyon sok örömöt, és boldogságot kívánok nektek! Fennakadás valószínűleg lesz, de az normális, ne akadj ki miatta!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm nektek, hogy itt vagytok, és a gratulációkat is!

    VálaszTörlés