2013. április 6., szombat

Divatbemutató

Ami ellen tiltakozunk, abba éppen annyi energiát fektetünk, mint ami mellett kiállunk.
Ez lehetne a hónap mottója. :)
Mindig azt gondoltam, és hangoztattam is, ha szóba került, hogy az én ruháim nem kifutóra valók.
Nemrégen egy ismerősöm felhívta a figyelmemet a Gombold újra-Divat a magyar divattervező pályázatra. Erre is csak azt tudtam mondani, hogy nagyon szívesen vennék részt valamiféle megmérettetésben, de nem tudom elképzelni az én ruháimat modelleken, kifutón tipegve.
Valaki mégis úgy gondolta, bemutatná őket. Így most szerényen de lázasan tervezésbe kezdtem.
Közben elgondolkodtam, miért is nem lettem divattervező? Őszintén, féltem Pestre járni egyedül, akkor kislányként. Máshol nem volt képzés.
Most már úgy gondolom, nem volt véletlen, a tapasztalatok, amiket gyakorlatban szereztem, sokkal többet érnek bármilyen elméleti oktatásnál.  Nem hiányzik az életemből a divat, nem is divatos ruhákat készítek. Egyáltalán, mi a divat?
Majd ezen máskor gondolkodok, most sietek dolgozni. :o)


4 megjegyzés:

  1. Gratulálok! Ezek a kerülők szerintem sem véletlenek;)

    VálaszTörlés
  2. Úgy tűnik hasonlatos ellenállásokba fektetjük az energiánkat;-)... kifejezetten jó( megnyugtató) volt olvasni, hogy nem vagyok egyedül;-)... a ruháid pedig stílusában egy kicsit színpadiasak, így duplán kifutóra valók, azt hiszem neked is ( mert régebben nekem is ) a modellekkel van inkább gondod, hogy nem illik hozzájuk/rájuk. Ez viszont nagy különbség... de ha megtalálod a ruhákhoz illő modellt, akkor asiker sem marad el.Hajrá!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm!
    Colette, időnként valamiféle párhuzamot vélek felfedezni....

    VálaszTörlés
  4. Na mégis ez lett a vége akkor? :) Gratulálok!

    VálaszTörlés