2010. január 4., hétfő


Jandótól kaptam ezt a díjat. Köszönet érte, jól jön így év elején végig gondolni, milyen is vagyok, min kellene változtatni.
1. Figyelmetlen vagyok. Nagyon figyelmetlen vagyok. Ha valami beindítja a fantáziámat, akkor megszűnik a világ körülöttem. Elfelejtek kiteregetni, enni adni a gyereknek, aludni...
2. Különben imádom a fiamat. Odavagyok érte! Szép, gyönyörű, okos!
3. Nagy rózsaszínű felhőn élek. A férjem szerint. Szerintem ez jó és nem is akarok leszállni.
4. Imádom a romantikus filmeket. És a zenét, szinte minden formában.
5. Ha visszamehetnék az időben, a középkort választanám.
6. Mindent az utolsó pillanatra hagyok. Akkor viszont nagyon jól sikerülnek a dolgaim. Ezt már a családom is tudja. Szokták is mondani, hogy ha nincs kedvem, ne varrjak, mert akkor úgysem lesz jó. Azt mondta egy tanárom, hogy én nem ruhaipari technikus vagyok, hanem tűzoltó technikus. Mindent akkor, amikor már ég a ház...
7. Szeretek játszani, fára mászni, futkározni.
Hát ennyi. És akiknek továbbadom:Antal Andi, kíváncsi vagyok....

3 megjegyzés:

  1. Virág, nagyon aranyos tőled, hogy rám gondoltál, és mivel mindössze egy embert kell megjelölni, aki én lettem nem is utasítom vissza. Az igazat megvallva nem szeretem a továbbküldős játékokat.

    VálaszTörlés
  2. Szerintem meg tök vicces ez a jatek - pedig en sem nagyon kuldok tovabb semmit :-)
    De, látod Virág, máris megtudtunk valamit Andiról ! :-)))))
    Kiváncsian várom mit ír magáról !
    Te meg maradj csak ilyen vidám, szertelen, örök gyerek ! Addig él az ember igazán, míg játszani tud !

    VálaszTörlés
  3. Köszi, hogy írtál magadról. Jó volt ezáltal kicsit jobban megismerni. :)

    VálaszTörlés